miércoles, 16 de noviembre de 2016

Scratch 15/16

Scratch

Exercici 1: Introducció a la programació amb l'ajuda de jocs populars. Practica amb l'hora del codi.

Exercici 2: Practica amb Blockly games.

Exercici 3: Gat agafa a l'ocell. 

Exercici 4; Caixer automàtic: El programa us demana quants diners vols. La quantitat ha de ser múltiple de 10, ja que sols hi ha bitllets de 50, 20 i 10 €. El programa ens dirà quants bitllets de cada quantitat fan falta. Exemple realitzat per Laia Ibáñez.



Exercici 5: Baixar escales. Exemple realitzat per Alexandra Emilova.. 

Exercici 6: Càlcul de l'edat. Exemple realitzar per Lorena Lara.


Exercici 7: Esquivar balons. L'objectiu es merejar el gat o altre objecte de part a part de la pantalla mentres agafa, per ejemple menjar. Hi haurán uns balons que es mouen i no pot tocar. A mesura que guanyes punts els balons es merejen més ràpid. Exemple realitzat per Pedro Torres.



Exercici 8: Fes un programa que demane els graus centígrads i els converteisca a graus Fahrenheit.     Exemple realitzat per Rubén Lobo.

  

Exercici 9: Demana la base i l'altura d'un rectangle i dibuixar-lo. Exemple realitzat per Sara Gregori.



 
Exercici 10Exemple lliure realitzat per Rubén Francés
 .
Exercici 11: Exemple lliure realitzat per Rubén Lobo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario